Müügi- ja tagastustingimused
Veebipoe lõunasöök.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Raudtee Kohvik OÜ, reg. 12579577, asukohaga Tallinn, Toompuiestee 35.
 Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kaupa tarnime tööpäevadel (v.a. riigipühad) E-R 11:00-15:00. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kaupa tarnime esialgu ainult Tallinnas ja kokkuleppel Tallinna lähiümbruses. Kättetoimetamise viisid ja tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kaupa saab tellida tööpäevadel E-R (v.a. riigipühad)  varajastest hommikutundudest kuni 15:00. Tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega, liiga pika ootejärjekorraga või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu toome kohale vaid Tallinna piires ja tasulise teenusena või erikokkuleppel Tallinna lähiümbruses. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Tellimused jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti tööpäevadel 30 minuti kuni 2 tunni jooksul. Kui soovid tarnet kindlal kellaajal, siis kirjuta tellimuse vormistamisel vajalik info lahtrisse "Lisa märkmed kohaletoimetamise kohta". Tarneid teostame E-R 11:00-15:00.  Kui soovid püsivat tarnet väljaspool Tallinnat, siis palun kirjuta  e-mailile raudteekohvik@gmail.com. 
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda koheselt, kui ilmneb puuduseid või sama päeva jooksul, kui tellitud toit ei olnud kvaliteetne. Tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja kvaliteedi veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja kvaliteedis veendumiseks või seda on ise rikutud, on Veebipoel õigus keelduda tagastatava tasu maksmisest. Kauba tagastamiseks tuleb saata info tagastamise põhjuse kohta raudteekohvik@gmail.com sama päeva jooksul kauba kättesaamisest. Vajadusel kannab kauba tagastamise kulud ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või puudulik toode, katkine toode vms). Ostja peab kauba tagastama  esimesel võimalusel ehk võimalusel sama tööpäeva jooksul või esitama tõendi, et ta on kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 päeva möödumisel arvates taganemisteate saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb koheselt või sama päeva jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda sama päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile raudteekohvik@gmail.com või helistada telefonil:
623 3008. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 7 päeva jooksul. 
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab vajadusel isikuandmeid veoteenust pakkuvale partnerile selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale nädalamenüüd ja infot ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud nii teada oma soovist. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest nädalamenüüst andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile raudteekohvik@gmail.com või helistada telefonil:  623 3008
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada https://komisjon.ee/et . Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.